|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Het RNS E toestel kent verschillende klachten waaronder:Leesfouten van de muziek of navigatie dvd. De eject functie van de dvd speler werkt niet.Het toestel valt uit of het display valt uit. (de radio enz. hoor je dan nog spelen)Wanneer het display uitgevallen is dan hanteren wij hiervoor 2 prijzen, meestal is het moederboard defect waardoor het display uitgevallen is. Indien het lcd display zelf defect is en vervangen moet worden, dan is de prijs voor herstel hoger. Het toestel waarvan het onderdeelnummer eindigt op 193 en deze heeft last van uitval, dan kunnen wij deze klacht helaas niet herstellen.Slechter worden van het display (wazig worden, strepen, storen) of valt geheel uit muziek speelt dan gewoon door. Stroomverbruik, het toestel blijft ook wanneer het uitgeschakeld is stroomtrekken. Dit kan veroorzaakt worden doordat de TP ingeschakeld staat. Als u deze uitschakelt en het stroomverbruik is niet verholpen, dan is de processor van het toestel defect, hiervoor hebben we helaas geen oplossing. (stroomverbruik moet normaal gesproken na precies 10 minuten na uitschakeling van het toestel terugzakken naar een paar mili ampere)De grote draaiknop werkt niet goed meer. (het bevestigen gaat niet meer)Het mechanisme dat het display laat kantelen is defect.Wij kunnen de dvd functie van deze toestellen vrijschakelen, hierdoor is het mogelijk om dvd te kijken onder het rijden.Om dit toestel te kunnen testen hebben wij de radiocode nodig.
De Saab Information Display uit mijn 25 jaar oude Saab opgestuurd wegens pixelverlies. Vooraf prijsopgave gekregen, opgestuurd, middels een online ordersysteem netjes foto's ontvangen van verkregen product, dezelfde dag is het nog gemaakt en teruggestuurd (!). Werkt weer perfect. Aanrader!
Geweldige club. Prettige mensen. Door ANWB-man aangeraden, omdat zij ook particulieren helpen. Tellerunit na ongeveer 1,5 uur weer klaar, met ondertussen koffie.
Problemen verholpen 😀. En voor een bedrag waarvoor je bij de dealer nog niet eens de voordeur van het pand open kan doen!
Aanrader dus.
Top bedrijf! Radiomodule van een oude auto gestuurd omdat hij het niet meer deed… meerdere bedrijven gehad maar niemand die hem kon repareren. Gelukkig KMS wel! Goede communicatie en duidelijke afspraken, met redelijk snelle reparatie. Helaas wel een beetje aan de dure kant, maar dat snap ik maar al te goed als je de enige bent die het kan maken. Zeker aan te raden!
Superwerk verricht aan de APIM (multimediascherm/module) van onze Ford S-Max Vignale van 2016. Daar waar officiële Ford Dealer Driessen te Genk (België) ons in de kou liet staan (auto binnengebracht met lichte storing in het multimediascherm en teruggekregen met helemaal geen werkend multimediascherm meer), wisten de specialisten bij KMS wél waar ze mee bezig waren. Hartelijk dank voor jullie goede service!
De Saab Information Display uit mijn 25 jaar oude Saab opgestuurd wegens pixelverlies. Vooraf prijsopgave gekregen, opgestuurd, middels een online ordersysteem netjes foto's ontvangen van verkregen product, dezelfde dag is het nog gemaakt en teruggestuurd (!). Werkt weer perfect. Aanrader!
Geweldige club. Prettige mensen. Door ANWB-man aangeraden, omdat zij ook particulieren helpen. Tellerunit na ongeveer 1,5 uur weer klaar, met ondertussen koffie.
Problemen verholpen 😀. En voor een bedrag waarvoor je bij de dealer nog niet eens de voordeur van het pand open kan doen!
Aanrader dus.
Top bedrijf! Radiomodule van een oude auto gestuurd omdat hij het niet meer deed… meerdere bedrijven gehad maar niemand die hem kon repareren. Gelukkig KMS wel! Goede communicatie en duidelijke afspraken, met redelijk snelle reparatie. Helaas wel een beetje aan de dure kant, maar dat snap ik maar al te goed als je de enige bent die het kan maken. Zeker aan te raden!
Superwerk verricht aan de APIM (multimediascherm/module) van onze Ford S-Max Vignale van 2016. Daar waar officiële Ford Dealer Driessen te Genk (België) ons in de kou liet staan (auto binnengebracht met lichte storing in het multimediascherm en teruggekregen met helemaal geen werkend multimediascherm meer), wisten de specialisten bij KMS wél waar ze mee bezig waren. Hartelijk dank voor jullie goede service!
De Saab Information Display uit mijn 25 jaar oude Saab opgestuurd wegens pixelverlies. Vooraf prijsopgave gekregen, opgestuurd, middels een online ordersysteem netjes foto's ontvangen van verkregen product, dezelfde dag is het nog gemaakt en teruggestuurd (!). Werkt weer perfect. Aanrader!
Geweldige club. Prettige mensen. Door ANWB-man aangeraden, omdat zij ook particulieren helpen. Tellerunit na ongeveer 1,5 uur weer klaar, met ondertussen koffie.
Problemen verholpen 😀. En voor een bedrag waarvoor je bij de dealer nog niet eens de voordeur van het pand open kan doen!
Aanrader dus.
De Saab Information Display uit mijn 25 jaar oude Saab opgestuurd wegens pixelverlies. Vooraf prijsopgave gekregen, opgestuurd, middels een online ordersysteem netjes foto's ontvangen van verkregen product, dezelfde dag is het nog gemaakt en teruggestuurd (!). Werkt weer perfect. Aanrader!
Geweldige club. Prettige mensen. Door ANWB-man aangeraden, omdat zij ook particulieren helpen. Tellerunit na ongeveer 1,5 uur weer klaar, met ondertussen koffie.
Problemen verholpen 😀. En voor een bedrag waarvoor je bij de dealer nog niet eens de voordeur van het pand open kan doen!
Aanrader dus.
Top bedrijf! Radiomodule van een oude auto gestuurd omdat hij het niet meer deed… meerdere bedrijven gehad maar niemand die hem kon repareren. Gelukkig KMS wel! Goede communicatie en duidelijke afspraken, met redelijk snelle reparatie. Helaas wel een beetje aan de dure kant, maar dat snap ik maar al te goed als je de enige bent die het kan maken. Zeker aan te raden!
Superwerk verricht aan de APIM (multimediascherm/module) van onze Ford S-Max Vignale van 2016. Daar waar officiële Ford Dealer Driessen te Genk (België) ons in de kou liet staan (auto binnengebracht met lichte storing in het multimediascherm en teruggekregen met helemaal geen werkend multimediascherm meer), wisten de specialisten bij KMS wél waar ze mee bezig waren. Hartelijk dank voor jullie goede service!
De Saab Information Display uit mijn 25 jaar oude Saab opgestuurd wegens pixelverlies. Vooraf prijsopgave gekregen, opgestuurd, middels een online ordersysteem netjes foto's ontvangen van verkregen product, dezelfde dag is het nog gemaakt en teruggestuurd (!). Werkt weer perfect. Aanrader!
Geweldige club. Prettige mensen. Door ANWB-man aangeraden, omdat zij ook particulieren helpen. Tellerunit na ongeveer 1,5 uur weer klaar, met ondertussen koffie.
Problemen verholpen 😀. En voor een bedrag waarvoor je bij de dealer nog niet eens de voordeur van het pand open kan doen!
Aanrader dus.
Top bedrijf! Radiomodule van een oude auto gestuurd omdat hij het niet meer deed… meerdere bedrijven gehad maar niemand die hem kon repareren. Gelukkig KMS wel! Goede communicatie en duidelijke afspraken, met redelijk snelle reparatie. Helaas wel een beetje aan de dure kant, maar dat snap ik maar al te goed als je de enige bent die het kan maken. Zeker aan te raden!
Superwerk verricht aan de APIM (multimediascherm/module) van onze Ford S-Max Vignale van 2016. Daar waar officiële Ford Dealer Driessen te Genk (België) ons in de kou liet staan (auto binnengebracht met lichte storing in het multimediascherm en teruggekregen met helemaal geen werkend multimediascherm meer), wisten de specialisten bij KMS wél waar ze mee bezig waren. Hartelijk dank voor jullie goede service!
De Saab Information Display uit mijn 25 jaar oude Saab opgestuurd wegens pixelverlies. Vooraf prijsopgave gekregen, opgestuurd, middels een online ordersysteem netjes foto's ontvangen van verkregen product, dezelfde dag is het nog gemaakt en teruggestuurd (!). Werkt weer perfect. Aanrader!
Geweldige club. Prettige mensen. Door ANWB-man aangeraden, omdat zij ook particulieren helpen. Tellerunit na ongeveer 1,5 uur weer klaar, met ondertussen koffie.
Problemen verholpen 😀. En voor een bedrag waarvoor je bij de dealer nog niet eens de voordeur van het pand open kan doen!
Aanrader dus.
De Saab Information Display uit mijn 25 jaar oude Saab opgestuurd wegens pixelverlies. Vooraf prijsopgave gekregen, opgestuurd, middels een online ordersysteem netjes foto's ontvangen van verkregen product, dezelfde dag is het nog gemaakt en teruggestuurd (!). Werkt weer perfect. Aanrader!
Geweldige club. Prettige mensen. Door ANWB-man aangeraden, omdat zij ook particulieren helpen. Tellerunit na ongeveer 1,5 uur weer klaar, met ondertussen koffie.
Problemen verholpen 😀. En voor een bedrag waarvoor je bij de dealer nog niet eens de voordeur van het pand open kan doen!
Aanrader dus.
Top bedrijf! Radiomodule van een oude auto gestuurd omdat hij het niet meer deed… meerdere bedrijven gehad maar niemand die hem kon repareren. Gelukkig KMS wel! Goede communicatie en duidelijke afspraken, met redelijk snelle reparatie. Helaas wel een beetje aan de dure kant, maar dat snap ik maar al te goed als je de enige bent die het kan maken. Zeker aan te raden!
Superwerk verricht aan de APIM (multimediascherm/module) van onze Ford S-Max Vignale van 2016. Daar waar officiële Ford Dealer Driessen te Genk (België) ons in de kou liet staan (auto binnengebracht met lichte storing in het multimediascherm en teruggekregen met helemaal geen werkend multimediascherm meer), wisten de specialisten bij KMS wél waar ze mee bezig waren. Hartelijk dank voor jullie goede service!
De Saab Information Display uit mijn 25 jaar oude Saab opgestuurd wegens pixelverlies. Vooraf prijsopgave gekregen, opgestuurd, middels een online ordersysteem netjes foto's ontvangen van verkregen product, dezelfde dag is het nog gemaakt en teruggestuurd (!). Werkt weer perfect. Aanrader!
Geweldige club. Prettige mensen. Door ANWB-man aangeraden, omdat zij ook particulieren helpen. Tellerunit na ongeveer 1,5 uur weer klaar, met ondertussen koffie.
Problemen verholpen 😀. En voor een bedrag waarvoor je bij de dealer nog niet eens de voordeur van het pand open kan doen!
Aanrader dus.
Top bedrijf! Radiomodule van een oude auto gestuurd omdat hij het niet meer deed… meerdere bedrijven gehad maar niemand die hem kon repareren. Gelukkig KMS wel! Goede communicatie en duidelijke afspraken, met redelijk snelle reparatie. Helaas wel een beetje aan de dure kant, maar dat snap ik maar al te goed als je de enige bent die het kan maken. Zeker aan te raden!
Superwerk verricht aan de APIM (multimediascherm/module) van onze Ford S-Max Vignale van 2016. Daar waar officiële Ford Dealer Driessen te Genk (België) ons in de kou liet staan (auto binnengebracht met lichte storing in het multimediascherm en teruggekregen met helemaal geen werkend multimediascherm meer), wisten de specialisten bij KMS wél waar ze mee bezig waren. Hartelijk dank voor jullie goede service!
De Saab Information Display uit mijn 25 jaar oude Saab opgestuurd wegens pixelverlies. Vooraf prijsopgave gekregen, opgestuurd, middels een online ordersysteem netjes foto's ontvangen van verkregen product, dezelfde dag is het nog gemaakt en teruggestuurd (!). Werkt weer perfect. Aanrader!
Geweldige club. Prettige mensen. Door ANWB-man aangeraden, omdat zij ook particulieren helpen. Tellerunit na ongeveer 1,5 uur weer klaar, met ondertussen koffie.
Problemen verholpen 😀. En voor een bedrag waarvoor je bij de dealer nog niet eens de voordeur van het pand open kan doen!
Aanrader dus.
Als u bij ons langs wilt komen, dient u van te voren een afspraak te maken, anders zit u wellicht onnodig lang te wachten op andere mensen die wel een afspraak hebben. Bij een bezoek aan ons bedrijf wordt uw auto bij aankomst de hal ingereden alwaar wij het te repareren onderdeel gaan uitbouwen. Vervolgens wordt het onderdeel door ons gerepareerd, getest en weer ingebouwd. Ondertussen kunt u plaatsnemen in onze wachtruimte waar de koffie voor u klaarstaat.
Wanneer u ervoor kiest om het te repareren onderdeel per post aan ons op te sturen,vergeet dan niet dat het van belang is om ons zo veel mogelijke informatie te verstreken zoals; naam, adres, telefoon nr, e-mail, merk, type en erg belangrijk de klacht omschrijving. Hieronder kunt u ook door op de button reparatie aanvraagformulier te klikken deze invullen en uitprinten Let er bij het inpakken op dat u het onderdeel zo goed mogelijk inpakt, neem geen krappe doos en gebruik voldoende opvulmateriaal. Helaas wordt er door de post niet altijd even voorzichtig met postpaketten omgesprongen. Verstuurt u met TNT? Doe dit dan verzekerd, dit kost slechts een paar kwartjes meer en kan een hoop ellende voorkomen.
De dag van binnenkomst zal het onderdeel door ons gerepareerd en getest worden. U krijgt dezelfde dag van ons een email met als bijlage de factuur van de reparatie. Zodra vervolgens uw betaling bij ons binnen is, wordt het onderdeel direct aan u retour gezonden. Hoewel wij ernaar streven om altijd zo snel mogelijk te werken, kan het voorkomen dat een opgestuurd onderdeel wat langer onderweg is. Denk hierbij aan onderbezetting door ziekte, vertraging in de post en dergelijke zaken. Mocht dit gebeuren, schroom dan niet om ons te bellen of te mailen.
Kenteken | |
Klantgegevens | |
Autogegevens | |
Eerste tenaamstelling |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maandag t/m vrijdag
08:00 tot 17:00
Lage Brink 6, 7317 BE Apeldoorn -The Netherlands
Tel: 055 534 78 47
Fax: 055 578 60 09
E-mail: info@kmsapeldoorn.nl
09:00 - 17:00
Gesloten
Autobedrijf? korting.. meld je aan!
Maandag t/m vrijdag
08:00 tot 17:00
Lage Brink 6, 7317 BE Apeldoorn -The Netherlands
Tel: 055 534 78 47
Fax: 055 578 60 09
E-mail: info@kmsapeldoorn.nl
09:00 - 17:00
Gesloten
Autobedrijf? korting.. meld je aan!