Wanneer u ervoor kiest om het te repareren onderdeel per post aan ons op te sturen,vergeet dan niet dat het van belang is om ons zo veel mogelijke informatie te verstreken zoals; naam, adres, telefoon nr, e-mail, merk, type en erg belangrijk de klacht omschrijving. Hieronder kunt u ook door op de button reparatie aanvraagformulier te klikken deze invullen en uitprinten Let er bij het inpakken op dat u het onderdeel zo goed mogelijk inpakt, neem geen krappe doos en gebruik voldoende opvulmateriaal. Helaas wordt er door de post niet altijd even voorzichtig met postpaketten omgesprongen. Verstuurt u met TNT? Doe dit dan verzekerd, dit kost slechts een paar kwartjes meer en kan een hoop ellende voorkomen.
De dag van binnenkomst zal het onderdeel door ons gerepareerd en getest worden. U krijgt dezelfde dag van ons een email met als bijlage de factuur van de reparatie. Zodra vervolgens uw betaling bij ons binnen is, wordt het onderdeel direct aan u retour gezonden.
Hoewel wij ernaar streven om altijd zo snel mogelijk te werken, kan het voorkomen dat een opgestuurd onderdeel wat langer onderweg is. Denk hierbij aan onderbezetting door ziekte, vertraging in de post en dergelijke zaken. Mocht dit gebeuren, schroom dan niet om ons te bellen of te mailen.